13.5.06

Tremors 3: Back to Perfection (2001)


Nagu pealkirigi ütleb, on «Tremors 3: Back to Perfection» (2001) sarja kolmas film ning vaataja viiakse taas sinna, kust asi alguse sai. Asi sai alguse aga Nevada osariigi väikelinnast, mil nimeks Perfection. See linnahakatis ei paistnud ka varemalt silma erilise elanikkonna rohkusega, kuid kolmanda filmi alguseks elab linnakeses vaid viis inimest.

Tõttöelda ei oskagi ma öelda, et kas see on sarja viletsaim film või pole seda mitte. Selge on see, et esimese filmi taset ei ületa ükski järg, aga siiski oli see film parem, kui ma mäletasin. Eks peerupõletid olid lahedad tegelased ning tore oli ka nende koht looduse ringmängus. Filmi kõrghetkedeks oli siiski Burt Gummeri teekond hiidussi sisemuses ning seinumööda allanõrguvad peerupõleti soolikad.

Muheda killurebimisega on selles osas olukord halvem, kuid midagi siiski kuuleb.

Burt: Have you heard from the feds?
Jack: Not since this morning. Haven't been able to raise 'em. They were chasing a Graboid.
Burt: They were chasing it? It wasn't chasing them?

Filmil on ametlik sait ja ametlik fännisait ning filmi kohta on ka napp Wikipedia kirje. Kahjuks ei suutnud ma aga wõrgust leida korralikku peerupõleti pilti... kõik, mis leidsin, olid sellised töötlemata kaadrid.

Ega's midagi, järgmine nädal siis «Tremors 4: The Legend Begins» (2004).

Taustaks: Leæther Strip «Face Of Evil»

6 comments:

Trash said...

Neid Tremorseid on juba nii palju näidatud, et minulgi tekib mingi ülevaade asjast. Seda 3 -ndat jälgisin silmanurgast arvuti taga istudes. Neljas osa vist on see wild west, kui õieti mäletan.

Anonymous said...

Ma olen seda neljandat näinud (teist ja kolmandat küll kahjuks mitte), aga see oli üdini debiilne ning ussikestel polnud intellingentuseraasugi. Rahvas kõnnib pärast iga järjkordset ussirünnakut "hiilides" avatud liivaväljale uut plaani pidama ja näitlemisoskust peategelaste juures ei kohta. Ussid ei tee mingit koostööd ja tulevad maa seest välja, passivad ühe koha peal ning lasevad enda pihta tulistada...

Ainus mille pärast seda vaadata tasub on Billy Drago poolt kehastatud Black Hand Kelly, kes oli filmi ainus korralik tegelaskuju. Ta oli isegi täitsa lahe, nagu tegelikult kõik Drago kehastatud tegelased keda ma näinud olen. Peaks veelkord puhtalt tema pärast vaatama.

Ulmeguru said...

Oot, kas ootasid sealt miskeid suuri näitlejasooritusi..?

Loogikaga on nende filmide puhul kõik korras, sest seda lihtsalt pole. Nende filmide põhiväärtus on totravõitu huumor ja lurtsuvad sisikonnad.

Black Hand Kelly oli stiilne kuju küll... iseäranis stiilne oli tema kiire ja loll lõpp. :)

Nuxx said...

omalt poolt oskan ka øelda, et nagu ilmselt køik eestlased olen ka mina tv-vahendusel nåinud kunagi ja tore ju et kvaliteet b-filme ikka aeg ajalt tuleb. kiidan heaks!
TREMORS-S-S-S-S-S-S!!!

Anonymous said...

Noh, ma olin ju ainult esimest näinud ;)

Trash said...

Nüüd on juba hilja higgins. Ussid on su sihikule võtnud !