12.8.09

Wikipedia on juudi vandenõu?

Just selline küsimus kerkis, kui lugesin bändi Skrewdriver albumist «Hail the New Dawn» (1984).



Nii bändi kui ka plaadi artiklis mainitakse miski iseäranis olulise faktina ära, et natsibänd Skrewdriver on kaverdanud juutide kirjutatud laulu ning plaadi puhul tundubki see ainus oluline fakt olevat.

Ilmselt on oluliseim fakt siiski see, et ava- ja nimilugu «Hail the New Dawn» on üks enimkaverdatud laule selles subkultuuris... rääkimata sellest, et tegu on hea lauluga isegi siis, kui ideoloogia kõrvale jätta... noh, et jääb lihtsalt kummitama...



Minu lemmiknelik laulust:
The streets are still, the final battle has ended
Flushed with the fight, we proudly hail the dawn
See over the streets, the White man's emblem is waving
Triumphant standards of a race reborn


Taustaks: Skrewdriver «Hail The New Dawn»

7 comments:

Kalmsten said...

1.
naeruvääristamis meetod.
a'la, et ilge natsibänd, aga laulavad juudirahvalaule ja naguinii jointivad ka koos jamaicalastega.

2.
Või oli see lihtsalt ainuke fakt mis nn. poliitilise korreksuse filtri läbis.

Eelmise aasta seisuga ei olnud näiteks skandinaavia NS Rock muusika lipulaevast Sniper-ist midagi kirjas ehki ma tean ühte inimest kes artiklit üles üritas panna...

Ulmeguru said...

Just, et on ikka lollid, et laulavad juutide kirjutatud laulu, et teevad neegri rock'n'rollist kaveri jne. Just seda ma sealt välja lugesingi.

Rääkimata sellest, et bändile Feindflug ei anta vist aegade lõpuni andeks, et nad oma esimese kaheloolise vinüülsingli parempoolses firmas ilmutasid.

Ulmeguru said...

Eh, see on see, kui ei kontrolli... muidugi polnud see vinüül ja mitte kahelooline...

Lauri said...

Ian Stuart oli vaatamata oma wp ideoloogiale paras herosõltlane

Lumivalgeke said...

Hahaha:D Ma ei taha teadagi, mida Rahowa kohta räägitakse näiteks:D:D:D

MNC - Sniper on Metapedias täiesti olemas näiteks, niivõrd-kuivõrd:D Nende staatus WP-rocki lipulaevana, olgu Skandinaavias või kasvõi Soomes, on ikka väga maitse asi:P

Aga kord juba WP-skeenega seostatult Euroopas enam asu ei ole. Ilus näide on Kategorie C/Hungrige Wölfe - mitte keegi ei usu, et sel bändil pole paremäärmuslusega mitte midagi pistmist, sest Hannes Ostendorf oli ju Nahkampf'is, eksole. Kontsertegi ei saa anda:(

Wiki on aga vandenõu igal juhul - juudi või mingi muu, kurat seda teab - kellel on vaja, et inimesed lollid oleksid? Usalda, aga kontrolli:P

Taliesin said...

Eh, vandenõud siin, seal ja iga nurga peal. Ilmselt on reptiloidid ka mängus.Kaks märkust.
1)Ochami habemenuga
2)Kus viga näed laita, seal tule ja aita. Wikipedia ongi sel printsiibil üles ehitet. Ja jutt sellest, et ei viitsi ja on targematki teha, nõrgendab pisut sellist õiendamist, et miks see artikkel nii halb on - et noh, kui need, keda häirib, et artiklis see, teine ja kolmas puudu on, sinna mitte midagi ei kirjuta ja teised, kelle jaoks ehk mingid muud aspektid märkimisväärsed tunduvad, neid sinna panevad, milline antud artikkel siis lõppkokkuvõtteks tuleb?

Ulmeguru said...

Eks postituses ole ka pisut irooniat, aga fakt on see, et miskist natsi-värgist tänapäeval erapooletult kirjutada ei saa. Kohe tahetakse hakata hinnangut andma ja silte kleepima.

Wikipedia sobib inimestele, kelle elu sisuks on vaidlemine. Mina vaielda ei viitsi ja pole mul selleks ka aega. Kui mina midagi kirjutan, siis seepärast, et ma tean ja olen kindel ning seepärast mulle Wikipedia formaat ka ei sobi. Mul pole pärast aega ja tahtmist hakata vaidlema ja tõestama, et see, mis ma kirja panin, et see ka õige on. Kui ma kirjutan, siis ongi õige! (Tean, millest räägin, sest olen lugenud neid Wikipedia tegijate vaidlusi.)