15.5.06

Paycheck (2003)


Vaatasin pühapäeval filmi «Paycheck» (2003) ning olin sunnitud hämmeldusega nentima, et täitsa vaadatav oli.

Millegipärast oli mul jäänud mulje, et see film on miski käkk. OK, ilmselt on põhjus selles, et Hollywood on nüüdseks avastanud Philip K. Dicki loomingu ning kui juba John Woo hakkab Dicki jutu põhjal filmi tegema, siis... Lühidalt öelduna, olin arukate eelarvamuste küüsis! Õnneks siis seekord eksisin. Kindlasti pole tegu miski epohhiloova šedöövriga, aga korralik ulmeline põnevik on see küll ning ega filmile aluseks olnud samanimeline jutt ka miski tipplugu polnud.

Keegi Skylord oma arvustuses on väljendanud mõtteid, millega ka mina enamjaolt nõus olen. Lisaks kriitikute virinale võib wõrgust leida veel ka «An Interview with the Director and Stars of Paycheck, John Woo, Ben Affleck and Uma Thurman» ning loomulikult filmi kodulehe ja Wikipedia kirje.

Taustaks: Front 242 «Until Death (Us Do Part)»

3 comments:

Anonymous said...

Kuule, ikka oli käkk küll. Liiga vähe paranoiat, liiga kandilise lõuaga päätegelane, liiga imal happy end. Ma pole küll Dicki vastavat teksti lugenud, aga ei usu mina, et film tema teksti tonaalsusele vastata võiks.

Lihtsalt üks natuke garneeritum jookse-hüppa-tulista-lõputu-tagaajamine ja kõik. Pluss veel tohutu vaba tahte paatos.

Ulmeguru said...

Aga sa võrdle? Teksti leiad siit: http://lib.ru/INOFANT/WARLI/paycheck_engl.txt

Anonymous said...

Film on sõnnik ja jutt on sõnnik. Ma ei teagi, kumb on suurem sõnnik :S