14.5.06

Anatoomia eri


Õnneks ei kuulu ma ajakirjade «Just!» ja «Kroonika» lugejate hulka ning seega jääb mul palju fakte kohalike inimeste alpusest ja lollusest teadmata. Kuid ega alasti tõde kotis seisa...

Sattusin hämaratel asjaoludel Banaaniahvi kisa arhiivi lugema ning seal ma siis selle peale sattusin. Tundub, et teema on kuum olnud, sest siin, siin ja siin räägitakse kah. Ka emased foorumid on tibile omad lõngad pühendanud: Kuulsa tibi kannikad ja Heti pilt teile siis. Repro tervest leheküljest leiab aga siit.

Tegelikult olen ma kogu aeg mõelnud, et mis väärikat ametit peab või milliste suurepäraste võimete ja annetega hiilgab Heti Tulve. Noh, et mis põhjusel selline ilmselgelt ajupidurdunud tütarlaps teles figureerib. Mitte, et see küsimus oleks mind eriliselt painanud, aga selline küsimus on korduvalt kerkinud. Nüüd siis tean: Heti Tulve on pesumodell!

Mis mind aga selle anatoomilise pildi kommentaaride juures pisut hämmastab... need on naisterahvaste, eriti naisajakirjanike kommentaarid. Hetikesele tuntakse suisa kaasa? Ma saan ehk veel aru, et miks keskeltläbi naisterahvas seda teeb, et võibolla on tõesti miski geneetiline viga küljes... kuid naisajakirjanikud peaksid ju teadma, et kuidas (kõmu)ajakirjandus toimib.

Taustaks: OMD «Talking Loud and Clear»

No comments: