20.5.06

Tremors 4: The Legend Begins (2004)


Reedel oli mu vaim valmis, et vaadata filmi «Tremors 4: The Legend Begins» (2004)... kahjuks oli aga liha liialt nõder.

Meil on koeral taas jooksuaeg ning sellest tulenevalt ärkan ma igal hommikul kell seitse Lillikese niutsumise peale. Daamil on vaja ju minna õue isaseid otsima! Kui niutsumine ei aita, siis hakatakse lakkuma kehaosi, mis teki alt väljas... Tänu koeradaami seksuaalse aktiivsuse tõusule ja sellest tulenevate ülivarajastele ärkamistele kustusin ma filmi vaadates juba esimese reklaamipausi ajal ära.

See pool tundi, mis ma filmist nägin, tuletas meelde, et neljas film on ikkagi siiski vist kõige viletsam. Sellise hinnangu põhjustas suuresti just küünilise nalja vähesus. Jah, ma saan aru, et XIX sajandi Metsik Lääs on pisut teistsugune paik, kui XX sajandi USA kolgas... kuid siiski pole need erinevused nii suured, et oleks pidanud miskisse pateetikasse laskuma. Võimalik, et mu maailmapilti on liialt kalestanud makaronivesternite kalk küünilisus, aga selline ma lihtsalt olen...

Taustaks: Attrition «I Am»

1 comment:

Veiko said...

Jaa. Mina üritasin seda kunagi varem vaadata suurte ootustega, aga ei jõudnud ka kaugemale, kuigi kõik oli valmis. Lihtsalt nii vähe pinget pakkus see kauboi-stiil. Pettumus oli suur. Ma ei tea, miks nad sellise tegid.