6.5.06

Tremors 2: Aftershocks (1996)


Vaatasin eile segastel ajenditel telekanali TV3 kava ning avastasin, et südaöö paiku näidatakse filmi «Tremors 2: Aftershocks» (1996). Egas midagi, käisin koeraga õhtusel jalutuskäigul ära, segasin kakao ja kohupiima kokku ning sättisin end teleka ette mugavasse poosi. Ja hakkasin nautlema...

Nende värina-filmide sisust pole ju mõtet rääkida, sest inimene, kes neist midagi ei tea... see inimene on lihtsalt surnud. Eile näidatud filmis ilmusid siis tuntud hiidussid kusagil Mehhikos välja ning Earl Bassett palgati neid küttima. Kuna usside arv kiirelt Earli võimed ületas, siis tuli ka Burt Gummer appi kutsuda.

Earl Bassett: Man Burt, you put a whole new shine on the word 'overkill'.
Burt Gummer: When you need it, and don't have it... you sing a different tune.

Ah, tegelikult ei peaks ma sellest filmist siin üldse rääkima, sest isegi minusugune närb telekavaataja on seda vähemasti kolm korda näinud. Kel asi tõesti tundmatu, siis see võib lugeda vastavat Wikipedia kirjet või vaadata filmi fännide kodukat.

Minu jaoks oli filmi kõrghetk, kui pärast madinat kriiskuritega saabus nn. baasi Burt Gummeri korralikult räsitud veoauto (vt. pilti) ning stseeni tegid eriti meeleolukaks auto küljes rippuvad limased lihanarmad ja soolikad. Ja siis väga väsinud Burt Gummer seletas blaseerunult, kuidas ta laskis ja laskis kõigist tulirelvadest... ning lõpetuseks teatas, et esines ka käsikähmlust...

Burt Gummer: I am COMPLETELY out of ammo. That's never happened to me before.

Järgmine nädal siis «Tremors 3: Back to Perfection» (2001). Ah, tegelikult peaks endale ikka selle «Tremors: Attack Pack» ära tellima... siis on õnn õuel.

Taustaks: Hocico «Sexo Bajo Testosterona»

3 comments:

Anonymous said...

Esimesed kaks Tremorsi filmi on klass omaette ja väga lõbusad, kolmas oli veel üldiselt vaadatav ja neljandat ei suutnud küll kuidagi vaadata.

Ja Aftershocksis on neid naljakaid/häid kohti küllaga... ^^

Ulmeguru said...

Mul oli just vastupidi, et neljas veel kuidagi läks, aga just kolmas oli booooring... kuid eks järgmine nädal saan ma omi muljeid kontrollida...

Isa Pjotr said...

See kolmas film oli ikka täielik kräpp. Ma mäletan kui mulle kunagi sellise filmi olemasolust ja sisust (peerujõul lendavad ussid) räägiti, sii ma ei uskunud seda - tundus liiga jabur. Aga tegelikult ongi innovatiivsus (peerumootor) ainus positiivne külg filmi juures.

Neljas osa tõesti veel kannatab vaadata. Esimene on kuld ja arvestatav isegi tõsise filmina, teine on hea komöödia.

Esimese filmiga on mul veel niisugune erisuhe et kunagi aastaid tagasi kui ma teda esimest korda vaatasin, siis ma ei julgenud sellest kohast edasi lasta kus ussid tolle auto maa alla tõmbavad, ja keerasin magama. Järgmine kord vaatasin alles mitu aastat hiljem.