17.5.06

The Faculty (1998)


«The Faculty» (1998) on film, mis mulle meeldib! Meeldib film ise ja meeldib ka see, kuidas publik nõutu on. Selle filmiga pani Robert Rodriguez vist kriitikud endas lõplikult pettuma. Noh, et seati tüübile miskeid selliseid nõudmisi, mida tüüp polnud plaaninudki täita. Vähemasti mulle on jäänud küll mulje, et tüüp on kogu aeg tahtnud teha mõnusaid ajaviitefilme.

Film kannab eesti keeles pealkirja «Õuduse õppetunnid» ning eelkõige muhe õuduskomöödia. Samas tuleb nentida, et film on ulmeküsimustes haritum, kui paljud nö. tõsised ulmefilmid. Lisaväärtuseks tuleb pidada, et fikseerisin enda jaoks sellise toreda näitleja, kel nimeks Clea DuVall.

Eesti tõlke tegija on end samuti üsna vabalt tundnud... st. on täpsuse toonud ohvriks ütlemislustile, aga sellise filmi puhul pole see vast ka kõikse suurem patt.

Igatahes olen märganud, et kipun seda filmi rohkem suviti vaatama. Kuna ma seda viimase nädala jooksul kaks korda vaadanud olen, siis võib suvehooaja alanuks lugeda.

Taustaks: Class Of '99 «Another Brick In The Wall»

3 comments:

Trash said...

Äge ! Mõnel inimesel on aega filmi isegi kaks korda vaadata. Olen kade !

Ulmeguru said...

See mitu korda vaatamine saab teoks siis, kui oled väsinud (loe: meeled nürinenud) ja/või tahad saada kindlasordilist naudingut... siis vaatadki filmi, mis korduvalt nähtud.

Pahainimene said...

Clea DuVall - nüüd võite Madisega klubi asutada :P
Aga film on hea jah, olen nõus.