3.5.06

Singer Vinger «Eesti kullafond: Singer Vinger»


Kuulun nende hulka, kelle arvates Hardi Volmer & sõbrad iga uue bändiga üha tüütumaks muutuvad.

«Pära Trust» on kollektiiv, millega mul seosed puuduvad... seevastu «Turist» oli bänd, mille kahel kontserdil olen ma käinud ning kelle kontserdlindistused mõjustasid omal ajal kindlasti minu maailmavaadet ja muusikalist maitset. Ja siis tuli «Singer Vinger», mis mõjus ajuti suisa nürilt. See nüridus avaldus kaheti. Esiteks jõudis seoses Perestroikaga bänd lõpuks massidesse ning iga vähegi popikam parm lamises neid laule, muust rahvast ma parem ei räägigi. Põhiline nüridus seisnes aga selles, et mingil hetkel otsustasid tüübid muusikuteks hakata ning tapsid oma totakate arranžeeringutega enamuse oma vanadest lihtsatest lugudest. Teisisõnu sai neist tüübiline eesti bänd, kus kõike head asendab tuim professionaalsus ja nö. meisterlik pillipiinamine... igavus niiöelda!

Ostsime paar kuud tagasi siis bändi albumi «Eesti kullafond: Singer Vinger». Oligi just nii hea/halb, nagu mäletasin ja kartsin. Üldiselt ei virise, sest ega mingil muul kujul ju neid laule saada pole, aga neid plaate kuulates sai selgeks, et tahaks ikkagi neid vanu versioone. Eriline käkk on aga lisaplaadil leiduv DVD! Mitte isegi pildi- või helikvaliteedi poolest... häda hoopis selles, et plaadil puudub nii menüü, kui ka igasugune jaotus lugudeks. Kogu DVD on üks ja ainus pikk lugu!!!

Taustaks: Singer Vinger «Mina pean sambat tantsida saama»

2 comments:

Trash said...

Oi oi oi !!! Need menüüdeta DVd-d pole iseenesest veel midagi,kui tegemist on filmiga aga muusikavideoid tahaks ikka valida. Endale on ette sattunud Nepaali piraat DVD ,kus polnud 2,5 tunni peale ühtegi chapterit ja kui vajutasid vaatamise ajal stop ,viskas algusesse. Keri siis taas õige koht ette. Olen muidugi näinud ka selliseid dvd-sid kus menüüs on üks valik - PLAY !
On ikka eesti käki meistrid küll. Samas annavad veel animatsiooniklassikat siiamaani VHS-il välja ,mitte dvd-l.

Ulmeguru said...

Küll Sulle ikka satub kraami kätte..?

Ma elaks ka üle, kui film oleks ühes jorus, aga musa puhul tahaks küll lugusid valida... pealegi see tobe komme videode vahele kommentaare toppida... see jutuvaht võiks ju eraldi lisana olla...