2.4.06

Malev (2005)



Leholas, Uru ja Tugis seiravad Saaremaad

Vaatasin eile filmi «Malev» (2005) ning olen sunnitud tunnistama, et ma olen seni selle filmi suhtes liialt optimist olnud. Tegelikkus on alati hullem ning antud film osutus ka veel hullemaks kõntsaks, kui ma isegi karta oskasin. Viipalliskaalal saab hindeks kahe ning seda eelkõige kohaliku filmikunsti üldist viletsat taset arvesse võttes. Normaalses taustsüsteemis oleks hindeks üks.

Ei olnud naljakas. Mõni muhe koht oli... näiteks mongolid ja saarlased. Üldiselt oli aga tegu kurnava ja enam kui tüütu filmivaatamisega. Enamike kohalike filmide puhul näib kehtivat üks ja ainus reegel: kui ei vaata, siis on elamus!

Ainuke filmiga seostuv positiivne moment on selle kodukas.

Taustaks: Sõpruse Puiestee «Nii Kui Nii»

2 comments:

Nuxx said...

mul oli kaks päeva halb olla peale maleva dvd vaatamist, oh jumal halasta!

kohalikest filmidest siiski eelmine aasta Kohtumine Tundmatuga mulle meeldis ;)

Ulmeguru said...

«Kohtumine Tundmatuga» meeldis üllatuslikult ka mulle... pole tervet filmi näinud, ainult miskit juppi keskelt, aga see lummas. Selline mõnus äng lõi sealt vastu...