4.9.06

The Thing (1982)


Reedel oli mul eri kuradi tihe filmiõhtu... Vaatasin telekanali TV3 vahendusel järjest nelja filmi.

Neljas oli «The Thing» (1982). Kunagi, kui siinmail oli videoajastu koidik, siis oli see polaarjaama koletise film ikka ülikõva sõna. Film on tegelikult filmi «The Thing from Another World» (1951) remake ning mõlemad põhinevad lühiromaanil «Who Goes There?» (1938), mille autoriks on John W. Campbell, Jr. Olen kunagi ammu videos seda filmi näinud, siis lühiromaani lugenud... nüüd nägin taas filmi. Probleem ainult selles, et kuna see oli neljas film järjest, siis kustusin ma mingil hetkel ära ning nägin seda vaid tükati. Tahtmine oli suur, aga ihu oli nõder!

Kuna minu seekordne filmielamus jäi omajagu lünklikuks, siis rõhun ma rohkem linkidele. Leht John Carpenteri fännsaidil ning arvustused siin ja siin. Väike pildigalerii on ehk samuti abiks. Loomulikult on sellisel olulisel filmil ka põhjalik Wikipedia kirje. Siit leiab aga enam kui korraliku filmi fännsaidi. Alan Dean Foster on selle filmi käsikirja põhjal ka romaani «The Thing» (1982) kirjutanud, aga ega see filmile midagi juurde ei anna.

Taustaks: Ennio Morricone «Bestiality»

No comments: