23.4.05

Thunderbirds (2004)




Sattusin telekast kogemata vaatama filmi «Thunderbirds» (2004), mis on telesarja «Thunderbirds» (1964-66) remake. Tegelikult ma ei teagi, et kas on remake, või on lihtsalt film kunagise kultussarja ainetel. Pole sellest omaaegsest ulmelisest nukusarjast kaadritki näinud, vaid fotod ulmeteemalises sekundaarkirjanduses ja wõrgus. Tänu eelnimetatud «lüngale» hariduses vaatasin filmi suisa puhta lehena.

Algus oli üsna paljutõotav ja seda eelkõige hästiteostatud stiliseeringule. Kui aga film reaalselt peale hakkas, siis algas ka igavus... mingi jupp kahe reklaamipausi vahel jäi isegi vaatamata, sest see laste džunglimatk läks ikka väga tüütuks kätte ära. Eks ma saan muidugi aru, et sedasorti filmi ei tehta minusuguse, maailma servaalal elava küüniku jaoks. Kujutan ette, et miski inglise pere võis seda filmi mõnuga vaadata: isa kloppis nolgiea mälestused tolmust puhtaks ning poeg oli õhinas ja nõudis ilmselt järgmine päev papalt mõne temaatilise lelu ostmist. Isegi oleks kümneaastasena seda asja ilmselt hoopis teise emotsiooniga vaadanud...

Taustaks: And One «Movie Star»

3 comments:

Anonymous said...

Dire Staitsi "Calling Elvis" videos kasutati seda teemat.

Anonymous said...

ma olen kunagi väiksena natuke seda sarja soome pealt näinud. nukufilm oli see veel ja ma mäletan et see roheline lennuk tundus siis kõige lahedam :P

Ulmeguru said...

Mõtlesin, mis ma mõtlesin ning lõpuks tuligi see «Calling Elvis» video meelde... oli jah seal see tumeda tukaga nukk muistsest telesarjast.