12.5.05

Berliin



© Krafinna

Olen juba teist õhtut Berliinis! Fuck, siin arvutis tuleb õ-tähte koodiga toksida. Üldiselt on mul kolm tumedat õlut sees (Jever on selle margi nimi) ja olen selline suht kumaaris tegelane. Tänase päeva me jaurasime mööda Berliini ringi... käisime mööda gooti ja fetishi poode... siiani kummi ja lateksi lõhn ninas... Hiljem külastasime veel ka miskit megasuurt plaadi- ja raamatupoodi, kust ostsime «Firefly» boxi ja Peter Jacksoni varaste filmide boxi («Bad Taste» ja «Meet the Feebles»). Oleme rahul!

Üldiselt on siin suht rõve koerailm ning Riigipäevahoone juures käis ka miski poliitikute kamm...

Ah, kunagi kainemana kirjutan edasi ning kui Eestisse jõuame, siis lisan ka pilte... fakt on see, et homme hommikul kell üksteist tuleb meil hostelist lahkuda ning kella kolme paiku läheb rong Leipzigi suunal... ehk olen Leipzigis kainem ja ehk on sela miski normaalsem op-süsteem... siinne näeb välja kui xp vanaema....

Taustaks: Second Decay «I Hate Berlin»

10 comments:

Kris © said...

klge, kas viitsite küsida berliini mõnest gooti-poest, et kes on nende hulgimüüa?

Veidi Roheline said...

Nii, postitus on tehtud 12 mail. Momendil on kuupäevaks 16. Jyrka neljandat päeva juba jutti kumamisi? Ja see Jever peab siis ikka vänge märg olema, et kolm potti sellises keres mingeid muutusi toovad ;)

Ulmeguru said...

Õlu oli hea, aga mitte nüüd nõnda kange... selle wõrguga seal Saksas oli nagu oli... enamjaolt polnud üldse...

Anonymous said...

See on paras koht targutama hakkamiseks: "Ma ju ütlesin!"

Anonymous said...

Kui rääkida nädalasest reisist, siis kas silmas peeti inimesenädalaid või koeranädalaid?

Ulmeguru said...

Ja mille poolest need erinevad..?

Anonymous said...

Üks koeranädal võrdub seitse inimesenädalat.

Anonymous said...

Mulle tundub, et keegi jäeti Berliini maha, ja kuna Asuja talu kuri noorik räägib värskeid kodumuljeid, siis ma vist tean, kes...

Ulmeguru said...

Eksid Oop... oi kuidas eksid! Elus olen ja kodus olen!!!

Anonymous said...

Bad Taste ja Meet the Feebles :)
Excellent choice, master.