30.5.09

Hommikul olin ma hauakaevaja

Tänane hommik oli eriline isegi minu hommikute mõõtkaval, sest täna hommikul olin ma hauakaevaja.

Lasksin koera hommikul õue ja emakassi tuppa. Trepilt vaatan, et vana lauda ukse ette on miski hele kivi tekkinud, või...

Tatsasin siis paljajalu läbi kastese rohu ning tuvastasin, et meie õues lebab jänese surnukeha... kõri läbi puretud ja pea ripub vaid miski kuklanahariba küljes. Tunnistan tummalt, et ilmselt on me kassid närilistelt ja lindudelt spetsialiseerunud ümber märksa suurematele loomadele.

Mõttes sai kähku plaan visandatud, et kõik loomad tuppa ja siis matused.



Kui koer hommikuselt ringilt tagasi tuli, siis ilmus ka punane kassipoiss välja ning õnnestuski kõik loomaksed tuppa saada ja juba kangekstõmbunud jänesekorjus salamisi maha matta...

Pärast sai pisukest osalusvaatlust tehtud ja välja selgitatud, et ilmselt on jänese hing Põnni (fotol) südametunnistusel. Tegu on murdja mutiga ning tema oli see, kes pärast kõige pikemalt otsis, et kuhu raibe jäi...

Taustaks: Voltaire «Hello Cruel World»

1 comment:

Beavercreek Plumbers said...

Appreciate thhis blog post