25.5.09

Provntsipealinn küll Euroopas ei asu

Ma saan aru küll, et elu maal seab omad piirangud, aga samas annan ka aru, et kõik ei saa elada linnades ja veel enam pealinnades. Noh, Tallinnas ma näiteks ei tahagi elada, aga sellest ei tahtnud ma kirjutada...

Käesoleva aasta 20. aprillil oli lisaks minu ja Hitleri sünnipäevale veel üks oluline sündmus – ilmus Depeche Mode'i uus album «Sounds Of The Universe».

Paar päeva pärast sünnat läksin siis külastama Kuressaare plaadipoode, et osta värske reliis. Olin miskipärast kindel, et sedavõrd tuntud bändi puhul tõrkeid ei esine... kui just juba läbi pole müüdud...

Esimeses polnud, teises samuti mitte... põhiline argument oli, et neile nii ruttu ei saadeta.

Nüüd kuu aega hiljem tegin korduskatse. Ühes poes öeldi, et nemad üldse enam uut kraami ei saa, et teevad tühjendusmüüki ja siis panevad kinni. Teises poes aga öeldi, et neile enam eriti välisplaate ei tule...

Tubli! Ilus äriidee, et kaupa ei telli, et siis ka müüki ei toimu, et siis paneme ka poe kinni jne.

Olgu, mina võin ju ka wõrgust osta, aga kohalikul kaupmehel jääb raha saamata, sest kui ma juba wõrgust tellin, siis tellin väljamaalt, sest sealt on soodsam ja kiirem.

Kes aga soovitab mul wõrgust tõmmata, siis teadmiseks, et see album oli mul mp3-dena (ja peaaegu ametlikult) olemas juba märtsi lõpus. Nüüd on muidugi album ka koos DVD-ga, sest hea kolleeg käis mandril ning pidas plaadipoes ka mind meeles.

Taustaks: Depeche Mode «Wrong»

No comments: