27.5.09

Utah Saints - Something Good

Kamraad Trash kirjutas oma blogis ühest DVD-st ning siis selgus kommentaariumis, et ka paljudel teistel on miskeid «piinlikke» muusikalisi luukeresid kapis. Mulle tuli näiteks kohe meelde võrratu Utah Saints.



Eks suures osas põhineb see laul ja video Kate Bushi laulul ja videol «Cloudbusting», millest ma oma ulmeblogis juba kirjutasin ning seetõttu kordama ei hakka.

«Something Good» ja tegelikult terve kasett Utah Saintsi endanimelise esikalbumiga sai omal ajal ikka suisa ribadeks kuulatud. Kaks korda olen ma ka selle albumi CD-d käes veeretanud, aga ostamata jätnud. Esimene kord oli see kassett veel liialt pealuus kinni ja teine kord (aastaid hiljem) ei olnud ma eriti kindel, et ma seda enam kuulata tahan. Kardan, et kui kolmas kord mulle see plaat näppu juhtub, et siis ma selle ikkagi ära ostan...

Taustaks: Utah Saints «Something Good»

4 comments:

ancientboy said...

Oeh, Utah Saints ON hea. Oli siis ja on ka praegu veel ning lausa sigahea. :)

Muide, ka nende teine, kaheksa aastat peale esikalbumit välja lastud ning ääretult originaalse pealkirjaga ("Two", 2000/2001), seni viimaseks jäänud stuudioplaat on hea. Muidugi on see esimesest parasjagu erinev ja sellega harjumine võttis mul küll tükk aega aega aga nüüd mängivad mõlemad vahel kordamööda päevade kaupa. Piinlik, ma tean...

Veiko said...

Kunagi oli eetris ameerika noortesari "Popular", kus oli suurim pahe ja viga mis inimesel üldse olla sai see, kui olid kunagi kuulanud bändi Hanson, mis teadupoolest koosnes kolmest blondist vennast, ja tegi mingit hästi kerget rokki.
Keegi võtab omaks...?

Ulmeguru said...

Hanson? Ma miskipärast arvasin, et see miski tüdrukutebänd on? Ei, sellenimelist luukere mu muusikakapis pole...

Trash said...

US-i teise albumi tarin esmasp tööle ja kuulan läbi. Jeee!!!