5.1.09

Eesti esimene reklaamrull raamatule?

Alustaks sellest, et mulle kohe üldse ei meeldi toorlaen «treiler», minule seostub see kohe miskite masuudiste autode ja muu säherdusega. Kasutan selle asemel sõna «reklaamrull». Eks see sõna pisut kohmakas ole, aga parem ikka kui miskite masuudimeeste maailm.

Aga sellest ei tahtnud ma kirjutada. Raamatute jaoks tehtud reklaamrullid on teemaks. Mujal maailmas on see juba üsna levinud, et uue raamatu jaoks tehakse ka reklaamrull... Eestis polnud ma säherdust asja veel kohanud...



Ma tõesti ei tea, et kas Kris Moori dialoogidele «Homefucking Is Killing Prostitution» tehtu on esimene eestikeelse raamatu reklaamrull. Minu andmetel on, aga ma võin ka eksida ning sellest ka küsimärk pealkirja lõpus...

Loomulikult, Kris Moor oli oma raamatuga pisut eelisseisus, sest esitlusega kaasnes ka «näidend».

Raamatust endast kirjutasin ma reedel. Märksa parema kvaliteediga leiab selle reklaamrulli aga siit.

Taustaks: Nick Cave And The Bad Seeds «Do You Love Me? Part 2»

No comments: