20.7.06

Saaremaa Laevakompanii, mu eesel!


Saaremaa Laevakompanii ikka oskab reisule vürtsi anda!

Mulle just helistati ja räägiti, et kuidas taas ei oodanud praam liinibussi ära ning väljus enne ettenähtud kellaaega. Praamifirma tegelastel jäi veel õigust ülegi ning väideti bussijuhile, et hoopis too hilines. Tore on! Tegelikult ei hilinenud ning kui buss kassani jõudis, siis oli visuaalselt näha, et praam oli umbes juba kümme minutit merel olnud.

Meenub samasugune juhtum, kui ma eelmisel aastal tulin Tallinnast matustelt ning praam samuti veerand tundi varem läks ning siis me poolteist tundi sadamas pidime passima. Mul oli siis eriti nürbe seis, sest pidin Kuressaares teisele bussile ümber istuma ja see teine buss oli ka päeva viimane. Eks mul tuli siis inimene autoga vastu helistada.

Üldiselt olen ma aru saanud, et liinibussid ja nendega reisijad ei ole Saaremaa Laevakompanii jaoks olulised kliendid... ikka pigem kaubaautod ja pühadeks läbustama sõitvad rullod.

Taustaks: Mondblut «Desolation»

No comments: