24.9.09

Quantum of Solace (2008)

Kui nüüd aus olla, siis olen ma kogu aeg pidanud James Bondi miskiks poppkultuuri nurisünnituseks.

Jah, selle tüübi eluloos on olnud helgeid hetki... eriti need, mis seotud Šoti patrioodiga, aga üldiselt on tegu miski lahja lakega.

Jah, ma annan aru, et eksagent võis neid romaane täitsa tõsimeeli vorpida, aga filmidest on saanud miski rämps, mida kõikvõimalikud (liba)munapäised kultuuripeded tähtsa näoga kiidavad.

Film «Quantum of Solace» (2008) on hale isegi Bondi-filmide lamedal skaalal.

Alguses miski lollakas kihutamine, siis tüütult pikad algustiitrid saadetuna nõmedast laulust, siis miski lollakas tagajamine, siis natuke juttu, siis taas üks kaklus ja tagaajamine jne.



Filmis on sisu ja elu samapalju kui roogitud raipel külmletis. Aga olgu! Ajaviitefilm ju! Aga see Bond, õigemini see näitleja!!! Kas hullemat koonu ei suudetud leida!? OK, enamus aega oli ta nägu tahmane ja kriimuline, aga see lembestseen, see oli küll üks haledamaid filmikunsti ajaloos...

Kui ma hiljuti filmi «The Dark Knight» (2008) vaatasin, siis arvasin, et nüüd on pikaks ajaks märk maas, et sedavõrd lolli altminekut enam niipea tulla ei saa, aga ei...

Taustaks: Kyoto Blue «Monument Of Tears»

3 comments:

Anonymous said...

100% nõus. Pole ka ise eriline Bondi-lemb, kuid tol hetkel, mil Craigi kandidatuur uue Bondi kohale avalikuks tehti, pidin end küll näpistama.

Bondi põhiolemuseks on alati olnud briti HÄRRASMEES, mitte mingi blatnoimoluga lihaskimp. Samuti on Bondi filmides alati teatav oma tempo ja kiiksud, nüüd üritati teha lihtsalt mingit tavapärast actionit kalli raha ja suure promoga.

Aga noh, hea et niigi läks - vähemalt Van Damme või Dolph Lundgren Bondi ametit ei saanud. :-P

Ristiruutel

Veiko said...

Pean tunnistama, et minu jaoks Craig peale Brosnanit oli küll igatahes sõõm värsket õhku. Mulle Craig väga meeldib, ta on küll tahumatu aga ta ei ole dändilik, jätab sirgjoonelise mulje, mehel, kellel on tugevad printsiibid, ei ole aega ilutseda, peegli ees sättida ja vaimukas olla.
Mulle seega see rohmakus kuidagi sümpatiseeris, seal taga oli tajuda saavutamis-soovi, lisaks peaks tegu olema ju noore bondiga.
Connery bondi pole kunagi näinud, Moore-i tean kelmidest pühakutest.

Metsavana said...

võta Brosnanit ja viska Craigi, ühed kahtlased bondid mõlemad. Mulle isklikult meeldib kõige rohkem ikka Moore sest tema bondilood olid vähemalt lõbusad ja jaburad.