Olen viimasel ajal kahtlaselt sageli sattunud telekat vaatama ning oma õuduseks näinud ära suure hulga masendavalt nürisid parteireklaame.
Noh, et kuis üks valge särgiga vennike sikutab hobukäru kraavist, või kus kaks jorssi miskit kõõma köiel kantseldavad... ja siis on veel miskid vaimuvaesused oravatelt ja ninasarvikutelt.
Lisaks potsatas eile meie postkasti hüsteeriline Savipätsu lendleht, kus teatati, et kapitalistlik isamaa on hädaohus, sest ansiplaste hordid on liikumas Brüsseli peale.
Nende parteireklaamide kõrval on isegi suvaline pesupulbri- või tampoonireklaam juba kobe vaatamine. Ülalpoololev õllereklaam on selles valguses aga suisa kunstiteos!
Mõtlengi, et kellele neid juhme ja äärmiselt madalalaubalisi (poliit)reklaame tehakse? Ma võin ju olla ajuti paras misantroop, aga Eesti inimestest ma nüüd nii halvasti kah ei arva! Kamraad (:)kivisildnikul oli selle kohta oma teooria, aga ehk kirjutab ta sellest oma blogis ise...
Taustaks: Depeche Mode «In Sympathy»
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
7 comments:
nyrisid reklaame teevad reklaamibyrood parteikontoritele. piiks-piiks ja raha tuleb. halvemal juhul teevad kontorid ise. sellisel juhul tuleb raha selle inimese kontole, kes kontoris nyri tööd teeb.
Küsimus polegi selles, et kes teeb. Mind huvitab, et kas reklaamitellija tõesti arvab, et sellisel «reklaamil» on tulemust?
nii ongi ju aus. reklaamida tuleb kauba sisu.
zeeta
See hobukäru reklaam on tegelikult üsna kreisi kiuksuga, kui veidi tähelepanelikumalt vaadata.
Ma täitsa usun, et seal võib mõni kiiks olla, aga vaevalt ma seda sealt otsida viitsiks... tegu siiski vastumeelse vahepalaga kusagil filmivaatamise ajal.
See tulnukas seal vankri väljatõmbamise taustal on päris jabur tegelikult :-)
Nüüd kus kõik räägivad, siis vaatasin põhjalikult üle... jah, tulnukas on lahe ja eks see süldijutt pole ka paha.
Aga jah, vaimustusse ikkagi ei laskunud...
Post a Comment