21.3.09

Ei abielurikkumisele!

Sobrasin eile olulistes kohtades venekeelses wõrgus ning ühel saidil nõuti ka bänneri sõtkumist... hea inimesena polnud mul kahju ning avanes alljärgnev pilt...



Et siis ebakindlatele või muidu haigetele naistele pakuti võimalust oma mehe mobla järele nuhkimiseks... noh, et kas mees petab või kasutab prostituutide teenuseid...

Muideks, pildile võib rahulikult klõpsata, sest ma tegin ekraanipaugust jebeegi!

Minu jaoks kisub see kõik kuhugi sinna pavlikmorozovlusse... koputa ja nuhi... sitta sellist abielu vaja on, kui niimoodi peavad need asjad käima...

Taustaks: Lacrimosa «Sanctus»

4 comments:

Anonymous said...

Jummala nõus - sitta sellist abielu vaja on!
Aga olen isegi nuhkinud, ehkki endalegi oli vastik. Tõestusmaterjali lihtsalt oli vaja, kui kahtlused tekkisid. Tuligi välja, et mees oli unustanud mulle öelda, et meie abielus on käes aeg, kus kunagised lubadused ei kehti ning kõigil on vabadus teha, mis hing tahab.
Nüüd ei ole juba mitu aastat nuhkinud, sellist tahtmistki ei teki. Käin mina kõrvalt ja ilmselt käib ka tema, ei tea - aga enam ei huvita ka.
Aga kui poleks nuhkinud, hoiaks süümepiinad ning tunded tema vastu mind siiani truu, teadmata, et tema elab palju säravamat elu. Kunagi tuleks valus äratundmine lihtsalt.
Võta siis kinni, mis see õige on.

Ulmeguru said...

Kas see nuhkimata selgeks ei saagi... noh see, et jama majas... minuarust tajub iga normaalne inimene ära, et kui midagi viltu... aga siis hakatakse enesele valetama ning ei usuta seda, mis juba kätte paistab...

Veiko said...

Jah, ja tema elas juba palju säravamat elu.....

Mu ajusse ei mahu.

Anonymous said...

Ulmeguru, no kõik ei ole vist siis nii ettenägelikud.
Tegelikult, ma arvan, et elus ei ole kõik nii lihtne. Mitte kunagi.