23.12.08

Jätsin eile rahakoti bussi

Kirjutasin eelmise nädala kolmapäeval «Jobust bussijuhist ja ühest pühapäevast»

Täna kirjutan oma eilsest hommikust, mil ma unise ja voodisoojana ning pika ja lolli tööpäeva paines linna sõitsin. Hommikune buss on see väike ja kitsas «ime», kus istmete vahel on veel miskid turvavöö junnid. Vaat üks selline jublakas märgistas mu tuhara miski vorbiga ja nügis ka rahakoti pükste tagataskust pingile.

Õnneks väljusime viimastena ning üsna pea avastasin ka rahakoti puudumise... tormasin bussijaama tagasi... buss oli läinud... sain dispetšeri numbri... dispetšerilt bussijuhi numbri... ning mingil hetkel helistaski dispetšer tagasi, et tulgu ma rahakotile järgi...

Tegu oli samuti GoBusi juhi ja dispetšeriga... noh, et aus oli ka sellest kirjutada... et kõik ei ole ainult halb, mis selle firma ja töötajatega seondub...

Taustaks: KieTheVez «Always A Boy»

5 comments:

Anonymous said...

kas nyyd jõudis kohale, et tagataskus pole mõistlik rahakotti kanda?

Ulmeguru said...

Bla-bla... ja kus seda siis kanda..?

Anonymous said...

Palju sul rahakotis füüri oli? Sära.

Ulmeguru said...

Kilgil on füür... korralikel inimestel on raha... paar sajalist ja pudi peale... põhiline õnnetus oleks olnud enam kui kümnekonna kaardi uuesti tegemine... aga õnneks sain ma rahakoti paari tunni jooksul tagasi...

Veiko said...

Ma olen teeneline:
Kohad kuhu olen unustanud rahakoti,
mille hiljem olen tagasi saanud.
1) talna bussijaama wc
2) tln kaubamaja i-netipunkt
3) tln kaubamaja kingaosakond
4) tamme staadion, pingi alla
5) kauplus unerõõm
6) tartu konsumi ette (tudeng tagastas)
7) tartu zeppelin (politsei tagastas)
8) tartu - tallinn bussi
9) marsasse
10) tänavale (politsei tagastas)
11) stockmani (turva tagastas)
12) pargipingile
13) pubisse
...

Ja kunagi ei ole asi kadunuks jäänud, iga kord olen tagasi saanud.