10.8.06

Ultraviolet (2006)


Film «Ultraviolet» (2006) sai ära vaadatud ning olen juba jõudnud ka paljudele isikutele suusõnal öelda, et kuivõrd totter film see ikka on...

Jah, ma saan aru küll, et Milla Jovovich pole miski eriline näitleja, aga selle filmi kõrval mõjub «Resident Evil» (2002) ikka suisa süvapsühholoogilise draamana. Küsimus pole ju näitlejates, kui filmil igasugune sisu puudub. Või ongi tänapäeval nii, et paneme aga paljakõhulise tibi kõmmutama ja külmrelvadega keksima ning filmi küll ja küll?

Eriliselt käis mulle aga närvidele see mõõgaga vehkimine. Ma saaks aru, kui kangelane oleks kuidagi eriliselt nihestunud au või siis omaenda osavuse pinnal... praegusel kujul põhjendas mõõka tibi käes ainult kellegi tahe... noh, et nii on äge! Ei olnud äge, nõme oli!!! IMDBst sain ma teada, et filmi lavastaja on Kurt Wimmer ning see peaks paljutki seletama. Just tänu sellele tegelasele on olemas selline ebaoriginaalne ja ajuvaba käkk nagu «Equilibrium» (2002). Samas on «Ultraviolet» (2006) ikka sedavõrd loll film, et isegi «Equilibrium» (2002) mõjub eepilise suurfilmina. Mõlemas filmis teeb aga oma etteaste jabur nähtus nimega Gun Kata, mis on ilmselgelt kõige jaburam võitluskunstide alane väljamõeldis.

Filmi ametliku koduka leiab siit, küberpunkliku ülevaate siit ning kamraad Trash on seda ilgust samuti oma blogis nahutanud.

Filmi võib soovitada vaid isikutele, kel on unehäireid... isegi mina jäin seda vaadates magama...

Taustaks: Beborn Beton «Lost Little Robot (Piano Edit)»

8 comments:

Krafinna said...

Jyrka unnejäämist ei tasu tõsiselt võtta. Ta jääb peaegu iga filmi ees magama. Viimati oli see üks osa carnivalest...

Trash said...

See relvade kehasselaadimise idee oli hea, samas tõesti kahju, et sinna ka üks samuraimõõk ära sai mahutatud. Aga kui täitsa aus olla, kartsin veelgi hullemat käkki, tegemist oli väljakannatatava meelelahutusega.

Veiko said...

Navatt mina arvan sama sellest Kill Billist. Võib-olla seal on mingi sisu, aga kui selle jaoks peab 2 filmi järjest retsima, siis on tegu ilmsete väljendusraskustega. Tegelikult on küüniline sellise vägivalla otsa mingi sisu väita olevat. Et vaadake sellega me tahtsime ülistada inimlikkust või .... Muidugi on filme, õudukaid, kus see sobib.

Ulmeguru said...

OK, Carnivalet vaadates olin ma lihtsalt unine ning Krafinna tegi ka üldiselt töökangelasteo ja vaatas kogu esimese hooaja ühe päevaga ära...

Samas pole võrdlus Kill Billiga päris pädev... Kill Bill omab siiski sisu, mõnusat kildu, häid näitlejaid ning ka kena koreograafiat...

Pahainimene said...

Jah, aga visuaal on ilus...

Ulmeguru said...

See on nüüd küll sedasorti avaldus: «Aga tal olid hea inimese silmad...»

Anonymous said...

Minnu arvates on võrdlus Kill Billiga ikka päris pädev. Võimalik, et minu bullshit detector on häälestatud veits madalama nivoo peale kuid igal juhul pärast selle nivoo saavutamist tundub kõik värk minu jaoks üsna sarnane möga. Selles mõttes oleks Ultraviolet minu silmis vabalt olla ka Kill Bill vol 3. Same shit, different movie.

Ulmeguru said...

Ei midagi isiklikku, aga see detektor, mis lubab Underworldi ja Battlestar Galacticat nautida... see lubab ilmselt tõesti ka Ultravioleti võrrelda Kill Billiga.