1.4.11

Tõsimeelselt naljast

Täna ilmus ajalehes «Meie Maa» mu arvamuslugu «Tõsimeelselt naljast».

Ütled «nali» ja igaüks paneb sellele sõnale külge oma arusaamise naljast. Eks tegelikult ole see iga sõnaga samamoodi, aga nali kui selline sõltub märksa rohkem inimese enda arusaamisest asjast. Et kui meeldib mahe iroonia, siis on üsna raske heldida rämedast laadahuumorist või mahlakast rahvalikust pajatusest ning vastupidi.
Olin isegi aastaid arvamusel, et mul puudub igasugune huumorisoon, sest suurem osa sellest, mis inimesi üldiselt naerma ajas, oli kas tüütu, nõme, labane või hoopis kurb. Kui ma aga sõpradele/tuttavatele väitsin, et mul puudub huumorisoon, siis hakati alati rääkima, et mis juttu sa ajad, sul on seda soont enam kui küll.

Taustaks: Sex Gang Children «Oh Funny Man»

No comments: