5.4.11

Igaüks ikka seda sõna ajalehe esiküljel ei ütle!

Nonii, olen enese teadmata uuele loomingulisele tasemele jõudnud ning ajalehe esiküljel n-ö karmi kõnepruuki kasutanud...


Ise ma ei peakski seda karmiks, aga pärast selle loo ilmumist oli üks pensioniealine naisterahvas mu kaasale öelnud, et muidu hea lugu, aga Jürka võiks selliseid sõnu mitte kasutada, sest paljudele see ei meeldi...


Ise ma arvan, et antud loos ja antud kohas oli see asja ette, aga eks arvamusi saab olla igasuguseid. Ühte ütlen küll, et isegi mind hämmastas, et toimetus pani esiküljele just selle kirjakoha!

Taustaks: Sex Gang Children «Arms Of Cicero»

2 comments:

Aqr said...

Saare maakonna päevaleht hakkab muutuma Saare maakonna õhtuleheks :D :P

Ulmeguru said...

Nojah, tuleb kurjale konkurendile ju järele jõuda, sest see teine leht on ammu rohkem õhtuleht, kui Õhtuleht ise olla suudab ja tahab... mitte et mul midagi Õhtulehe kui sellise vastu oleks...