11.11.10

Värdjas Lits

Nädala alguses (või oli see juba nädalavahetusel) nägin Facebookis korduvalt sellist pilti (klõpsa!)...



Teisisõnu, pakkus Facebook mulle sõbraks kodanikku Värdjas Lits. Vähemasti arvas Facebook, et ma võiksin Värdjat Litsi tunda. Ei teagi miks, aga ma ei võtnud vedu... tegin vaid igaks juhuks ekraanipaugu, et kui rohkem aega, siis panen blogisse.

Eks meil ole vaba maa ja igaüks esineb enesele meelepärase nime all.

Samas ületas Värdjas Lits (vähemasti) minu jaoks n-ö uudisekünnise ning tõukas troonilt senise liidri Varbaseene.

Varbaseen oli kunagi mingis fantasy või rollimängu või tolkinistlikus foorumis resideeruv tütarlaps, kelle fooruminimi mind alati pead vangutama pani... et kuidas saab üks tütarlaps enesele sellise fooruminime võtta..?

Taustaks: Sparks «All You Ever Think About Is Sex»

4 comments:

Ti:a said...

:D päeva hernes ma ütleks :D

ja oi oi oi kui palju mängule kutseid sul on :)

Ulmeguru said...

Need on maffia ja farmi nänniteated... kuna neid (praegu/ajutiselt) ei mängi, siis...

Aqr said...

Ma ei imestaks kui tegemist oleks libakontoga, eesmärgiga kedagi diskrediteerida. Et pandud on vihanaise pilt ja muud andmed ja opereeritakse sellega ringi.

Ulmeguru said...

Nojah Agur, aga pilti ja neid andmeid ju polnud... lihtsalt Värdjas Lits!

Libakonto muidugi... või on Eesti kodanike registris tõesti inimene nimega Värdjas Lits..?