21.8.10

Poiss, võta mikker kurgust välja!

Mulle meeldib jalgpall, eriti meeldib see mulle teleka ees tugitoolis.

Kuna ühegi konkreetse meeskonna fänn pole, siis vaatan ma üldiselt suvalisi mänge ning üsna sageli ka TV14-st neid Eesti klubide omasid. Viimaseid sageli just seetõttu, et laupäev on minusuguse telekavaataja jaoks tõeliselt surnud päev, ehk selline päev, mil praktiliselt päev läbi midagi vaatamiskõlbulikku eetris pole.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Hoopis ühest kommentaatorist, kes (ka luhtunud) värava puhul röögib nõnda, et otsekui oleks ta omale mikri kurku surunud. Et see kisa on hulga valjema nivooga, kui muu heli, mis sealt tuleb ning seetõttu ääretult häiriv. Täna näiteks ajas see kisa isegi kiiktoolis põõnava Lõvi üles. Tahaks iga kord selle kisa peale öelda: «Poiss, võta mikker kurgust välja!»

Taustaks: MUSE «Resistance»

4 comments:

kolm said...

ott järvela on tagasi või?

poole kõrvaga kuulanud viimasel ajal, et see üks etv kommentaatoreid seal olnud.

Ulmeguru said...

Vist ei olnud Ott Järvela. Seal ülekande lõpus öeldi ka see nimi, aga meelde ei jäänud... keski Õhtulehest oli...

kolm said...

ikka järvela, eile sutt vaatasin.

Ulmeguru said...

Kui karjub ja muul ajal mängijaid mõnitab, siis on sama jah...

On's tegu mingi «kuulsa» tegijaga..? Ma kogu aeg mõtlesin, et miski amatöörist tont...