24.11.08

Hommik läks pisut pikaks

Jõudsin lõpuks tööle!

Hommikul läks uni üsna varakult ära, esimest korda umbes pool kuus, aga siis sundisin end uuesti unele. Kell kaheksa ma enam magada ei suutnud ning tõusin üles.

Lasin koera õue... vaeseke vajus kohe intiimosadeni sisse, aga ega häda andnud häbeneda ning koeradaam sumpas edasi.

Kassid olid juba öösel õue läinud, aga neid ma esialgu ei näinud. Koer tuli ka kiirelt tagasi ning nõudis resoluutsete haugatustega tuppalaskmist. Lasksin koera tuppa ning läksin ise fotokaga õue.

Õue tuli niikuinii minna, sest pidin selgeks saama, et millises ulatuses tuleb mul labidat ja luuda liigutada.

Panin mingi valiku tehtuist Krafinna pildiblogisse, kus neid ka näha saab.



Eks lund oli ja tuisanud oli ning ka labida ja luua pruukimist esines... samas ei midagi kriitilist.

Minu rahmeldamise peale ilmusid üksteise järel ka kassid välja. Põnn (see tumedam emakass) nõudis kohe häälekalt tuppalaskmist... punane Lõvi, aga otsustas kõigepealt tutvuda õunapuu otsas kisavate lindudega. Lindudel aga tutvumishuvi polnud ja nad lendasid minema ning siis otsustas ka Lõvi toa kasuks.

Lõpuks pakkisime end autosse ja asusime linna poole teele... ning circa 15 kilomeetri pärast olime kraavis. Aga sellest kunagi edaspidi. Praegu vaid niipalju, et ise ei saanud me kriimugi, autol tuleb aga mõned tükid välja vahetada.

Taustaks: Pink Floyd «Money»

1 comment:

Aqr said...

Seoses su juhtumisega meenus mulle minu eelmise aasta esimene lumi. Samuti ei saanud ise kriimugi aga kapott ja esiklaas tahtsid pärast uuendamist :D