16.1.07

Kolmas Shrek


Selgus, et käesoleva aasta 18. mail tabab maailma nuhtlus «Shrek the Third» (2007).

Esimene film oli täitsa hea, kuigi venis ja laule oli liiast. Teine oli ikka suisa igav... ainult Saabastega Kass oli vaatamist väärt. Ma ei julge mõeldagi, et kui hale see kolmas film veel tulla võib. Kel asjasse rohkem usku, see võib kiigata filmi kodulehte või Wikipedia kirjet. Viimatinimetatud allikas hirmutab veel ka sellega, et kusagil olevat maha hõigatud, et aastal 2010 linastub neljas sookolli film!

Taustaks: Winny Puhh «Kolm põrsast»

3 comments:

Isa Pjotr said...

Mina pole õnneks ühtegi Shrekki näinud, aga samas need arvutianimatsioonid mulle juba üldiselt ei istu. Ice Age jne.

Aga ha! sookoll või asi! Vat kui panna ta Swamp Thing'iga rinda pistma, et kes on tõeline sookoll, siis ma isegi vaataks. Vaataks, mismoodi viimatinimetatu ta turbaks teeb.

Pahainimene said...

Ähh, see kõik on jama. Shrek oli väga hea. Shrek 2 on veel palju parem. Ja ma loodan, et läheb samas suunas edasi :P

Ulmeguru said...

Eks maitsed ole... 8)