15.3.05

Firestarter 2: Rekindled (2002)




Vaatasin ning olin üsna nõutu. Olen lugenud Stephen Kingi 1980. aastal ilmunud romaani, mis maakeeles kannab pealkirja «Tulesüütaja». Olen näinud ka selle romaani ekraniseeringut «Firestarter». Nende mõlema järg justkui peakski siis see «Firestarter 2: Rekindled» olema. Romaani lugesin ja ekraniseeringut vaatasin ma üsna ammu, seega ei mäleta täpselt enam kõiki süžee keerdkäike ning seetõttu ei oska ka öelda kui adekvaatne see järg on. Fakt igatahes see, et Stephen King on siia filmi vaid tegelaste nimed andnud. Film tekitas aga suhteliselt vastuolulise elamuse. Telefilmina polnud paha ning esimene osa kannatas ka pärast filmi «Red Dragon» täitsa vaadata. Samas poleks midagi hullu olnud, kui poleks vaadanud. Peaosas oleva tibi näitlejavõimed olid enam kui masendavad. Või ei osanud lavastaja tema võimeid lihtsalt avada? Dennis Hopper ja Malcolm McDowell olid tasemel, nagu alati... sealjuures oli esines Dennis Hopper üsna ootamatus rollis. Arusaamatuks jääbki, kas tegu oligi kaheosalise minisarjaga, või lõikusid kohalikud teletöötajad taas täispika filmi seriaaliks?

Taustaks: Mila Mar «Follow Me (Vision 2000 + 1)»

2 comments:

Anonymous said...

nõus. näiteks mina meenutan hea sõnaga selliseid kingi telesarju (?) nagu golden years ja virus

Ulmeguru said...

Muideks ma vaataks need täitsa tervikuna üle... eriti «Viiruse». Ma mõtlen, et ma polegi seda tervikuna näinud?