23.2.05

Knight Rider (1982-86)




TV3 hakkas taas näitama ulmeseepi «Knight Rider». Minu jaoks arusaamatu sari. «The A-Team» oli vähemasti mingist otsast naljakas, eriti kui vaatamisega mõõdukas olla. Võimalik, et ma suudaks säherdust imeauto ulmet rohkem nautida, kui ma lapsepõlves seda soome telest oleks näinud. Reaalsus aga selline, et nägin sarja esimest korda 1990. aastal miskilt saksa taevakanalilt. Mõjus täitsa saksa filmina... sellise halva saksa filmina! Ilmselt on sarja tegijad millegile nö. olulisele pihta saanud, sest üks USA ajakirjanik küsis isegi Rammsteini liikmetelt, et miks David Hasselhoff Saksamaal sedavõrd populaarne on? Muidu suht sõnaosavad rockimehed kehitasid vaid õlgu, endil pikaksveninud näod peas. Kui aga sarjast rääkida, siis ajab tegelaste välimus ikka juhtme särinal kokku. Jah, ma saan aru, et aeg oli selline! Ilmselt viga siiski selles, et film püüab tõsiselt stiilne ja eduline olla... kahjuks mõjuvad sellised viimasel vindil tehtud asjad juba kümne aasta pärast võikalt. Autole ikka mõned punktid annaks, aga seda on liialt vähe sarja vaadatavaks muutmiseks. Lamedast sisust ma parem ei räägiks. Brrrrrrrrrr!

Taustaks: Nick Cave And The Bad Seeds «Red Right Hand»

2 comments:

Anonymous said...

okei, jõulud küll ei ole, aga ma siiski tahaks sind ühe väga erilise asjaga tervitada :P

http://rated.homestead.com/files/The_Hoff_1.pps

Ulmeguru said...

Suurimad tänud! Pärast Su kingituse vaatamist tundub «Knight Rider» ääretult küps ja kunstiline kraam olevat... soft kindlasti.