30.10.08

Korralik inimene puhkuse ajal ei blogi

Korralik inimene puhkuse ajal ei blogi ja kuna mina olen korralik inimene, siis ma kaks nädalat ei bloginud kah. Teisipäevast alates olen taas tööl ning ka taas blogin, kuna ma üks ilge viriseja olen, siis alustan ma kohe ka virisemist blog.tr.ee kallal...

Kas mõni hea inimene oskaks öelda, et kuskohas asuvad blog.tr.ee logod? Või ongi nüüd uus kord, et kõik need peavad rohelised olema? Roheline on üldse üks ilge värv ning isegi kui poleks... minu blogidesse see roheline riba ikka ei sobi. Et kas tulebki tekstilingi peale üle minna või on kusagil peidus ka teist värvi ribad...?

Taustaks: L'Âme Immortelle «Es tut mir leid»

3 comments:

kukupai said...

Ei karju see roheline Sul siin nii väga midagi.
Aga tegelikult, ega ma aru saa, miks minu blogis enne olnud logo automaatselt rohelise vastu vahetus. Mulle lihtsalt meeldis eelmine rohkem.

Ulmeguru said...

Mul vahetus ka ise... ning miskipärast on nüüd need kõikides mu blogides rohelised... enne olid kas must-tekst-hallil või valge-tekst-mustal

Mulle igatahes roheline ei meeldi ja minu arust roheline siia ei sobi...

Ulmeguru said...

Nüüd tundub korras olevat ning eilane seis näikse olevat taastunud. Aitähhh!