9.12.07

Armastuseta sinu


On hiline õhtu või varane öö (kuidas kellegile); olen nõnda väsinud, et millekski arukaks pole ma ka enam võimeline... silmad on sedavõrd väsinud, et lugemine on samuti võimatu. Kuid und veel pole ja niisama voodis vedelemine tundub jabur olevat – selge, vaatan telekat! Öise telerivaatamise eeliseks on ka reklaamide väiksem hulk.

Sellise loiu vaatamisega on märkamatult mu lemmikuks kujunenud Tuvikeste-tegijate «Armastuseta sinu». Sari, mis keskendub ühe juhmivõitu pere saamatule elule. Kibestunud ja elus pettunud pereema, sekspommist tütar, juhm poeg ja arukas nohikust väikevend. Perele paneb aga krooni eriti juhm pereisa, kes joob keldris õlut ja vestleb alailma kiimas mängujänkuga.

Tegu on küünilise ja poliitiliselt ebakorrektse naljasarjaga, kus enamik nalju tegeleb alaga, mis jääb põlvedest ülespoole ja vöökohast allapoole. Kõlab jaburalt, aga vaadates tundub märksa arukam ja vaimukam...

*

Antud kirjatükk ilmus reedel ajalehes OS Telenädal, kus ajalehe Oma Saar töötajad soovitasid omi lemmiksaateid. Põhjuseks siis ajalehe esimene sünnipäev. Objektiivsetel asjaoludel pärineb minu soovitus TV3 kavast. Kuna seda ajalehte wõrgus pole, siis kopeerisin oma jupi ka siia.

Taustaks: Fields Of The Nephilim «Slow Kill»

2 comments:

Veiko said...

Kuigi "Tuvikesed" oli minu meelest parem. "AS" mõjub vahel julmalt, kuigi ma palju ei ole vaadanud. Tuvikesed olid kuidagi paremini fookuses ja soojemad.
Siiani üks mu lemmiknalju, kui erutatud Peg kohtub Al-iga, kes on mures oma särgi pärast.
Peg: "I just saw Elvis!"
Al: "First - Elvis is dead, secondly - Elvis was crap even when he was alive, and thirdly - if Elvis was alive and not crap, it STILL would'nt help me find my shirt..." :)

Anonymous said...

Hei, ära vaiki... nii pole varsti midagi enam lugeda ;)