17.11.05

Auklik magu ja katkine kõvaketas


Pühapäev algas karmilt! Üks jama teise otsa...

Lülitasin arvuti sisse ning käivitamisel jooksis see kokku. Korduvkäivitamine ei õnnestunud: masin jäigi sellisesse kummalisse tsüklisse, et ajab end käima ja siis kui see värviline akna pilt mööda saab, siis stardib uuesti...

Ilmselt on kõvakettal miski jama selle koha peal, kus asub midagi käivitamiseks vajalikku. Eks uus kõvaketas oli ammu plaanis, aga mulle pole kunagi meeldinud sundostud ning sellest tränast on ka kahju, mis võibolla sinna kõvakettale jääb... võibolla saab sealt ka midagi kätte. Raisk, ma veel eelmine päev mõtlesin, et paneks koomiksid ja tekstid plaatidele! Siit moraal: ära mõtle, tee!!! Seda enam, et üks kõvaketas on mul juba koos hea ja paremaga õhtale läinud...

Justkui oleks sellest arvutijamast veel vähe, siis hakkas ka magu jukerdama! Tõttöelda ongi täna esimene päev, kus ma end suht inimesena tunnen. Eks edaspidi tuleb mingil ajal ikka end haiglasse sondi neelama möllida... saab vähemalt selguse kätte, et mida see magu tahab!

Et asi ainult miski nutt ja hala poleks, siis lõppu ka midagi positiivsemat. Meil nüüd külm ja soe vesi majas! Üsna harjumatu pärast seda kahte aastat pangedega kolistamist... et ei peagi enam jälgima, et kas vett veel on panges ja kas solgipang ajab juba üle...

Taustaks: J.M.K.E. «Kuniks elul on antud veel olla»

5 comments:

Anonymous said...

Peksa käivitamise ajal F8-t ja vali "Lask known good" vms
(See käis arvuti kohta muidugist)

Ulmeguru said...

Seda ja mitut muud asja on ka proovitud... ei mõiganud...

Anonymous said...

Minu ülevoolavad õnnitlused. Ma tean mis tunne see on :) (see käis veevärgi kohta).

Minu siiras kaastunne, ma tean mis tunne see ka on. Ise sain õnneks just nädalakese eest kõvaketta vahetatud, nii, et teist korda seda raksu ehk ei juhtu, ptüi, ptüi, ptüi (see käis arvuti kohta).

P.S
On sul alles keeruline kommenteerimisvärk. Häkkeri tunne tuleb kohe peale :P

triibik said...

vanast teemast, kartes, et sa vanu komme enam ei loe - soovitan "elu edetabelite" raamat läbi lugeda. ja mitte ainult sellepärast, et mul selle raamatuga omad sotid ajada. oluliselt parem kui film. ja sinusugusele melomaanile nagu rusikaga sinna. hornby parim raamat.

Ulmeguru said...

Vanasid kommentaare loen... st. vaatan aeg-ajalt üle, et kas viimase kuu postidele on uusi kommentaare ilmunud. Kasvõi juba seetõttu, et kustutada kaubanduslik spämm.

«Elu edetabelid» loen ma läbi küll, sest film meeldis ning tõenäosus on, et raamat on siiski parem... ei julge just lubada, et see juba käesoleval aastal saab toimuma.

PS: Vabandan muidugi, et ma siin kommentaatoritel lasen end häkkeritena tunda, aga ehk aitab see «anonüümsete» kaubandusrobotite vastu..?