19.1.10

Pikalt tulnud arvustus

Lugesin Andrei Hvostovi ajaloolist jutustust peaaegu aastajagu päevi tagasi ning kohe miskipärast ei kirjutanudki sellest... suvel olen ma siiski blogipostitust alustanud, aga ka see oli kuidagi sinnapaika jäänud...

Nüüd siis võtsin asja ette ja tegin ära, aga kuna vahepeal on asjaolud muutunud, siis tegin arvustuse kõigepealt Raamatumaailma blogisse.

Võiks öelda klassikaliselt, et ma alustasin selle raamatu lugemist pisut valel põhjusel. Põgus tutvustus andis mõista, et tegu võib olla alternatiivajaloolise ulmekaga. Valeks põhjuseks oli siis see sund, mis ajendas mind lugema raamatut sisemise vajaduseta, umbes nagu koolilaps, kes peab sunduslikult kõiksugu kohustuslikku kirjandust läbi närima.


Edasi saab juba lugeda minu kirjutisest Raamatumaailma blogis.




Et kes veel ei tea... on olemas selline koht nagu Raamatumaailm ja ka mina kirjutan sinna blogisse arvustusi.

Taustaks: Frozen Plasma «Crossroads»

No comments: