7.5.08

Mitte ainult natsismist ...


ajaveeb 2008Vaatan blog.tr.ee edetabelit ning tuvastan, et seksi verbaalne simulatsioon on endiselt popp... on muude teemadega, kuidas on, aga mehed ja naised ja see mis nad omavahel teevad, see on alati tabeli tipus. Seks pidi müüma ning mu blogi kaunter näitab kah, et veel mitu aastat hiljem käiakse mu blogis ühe teatava tibi kannikaid otsimas.

Üllatav pole ka see, et n-ö natsiteema samuti endiselt kuum. Või kuidas seletada seda, et praktiliselt kõik minu blogipostid, mis kajastavad kuidagigi teemasid, mida võiks seostada rahvusluse või natslusega, et kõik need on hästi külastatavad ja enamjaolt ka blog.tr.ee edetabeli tipus..?

Mõnikord see mind suisa häirib, sest ma kirjutan enamjaolt muudest asjadest ning need muud asjad ei pälvi reeglina isegi kümnendikku sellest tähelepanust, mida saavad nn natsipostitused. Noh, et umbes samad tundmused, millest kirjutas Oop oma blogis postituses «Vaikus saalis».

Et aga jutt halaks ei läheks, siis ütlen: «Hääletage!». Kus te muidu tibladest lugeda saaksite ja ühe tuntud tibi kannikaid näeksite.

Taustaks: And One «Virgin Superstar»

2 comments:

Anonymous said...

Mulle tundub, et meil on üks teatud väike seltskond, kes peab enda pühaks kohuseks igale sellisele postitusele tingimata reageerida.

Oudekki said...

Ka mina pean tunnistama, et kõige popimad postid on lastest, natsidest ja rahvuslusest. Innost ja Irjast ja rindadest ma pole kunagi kirjutanud, aga natside või lastega pääseb blog.tr.ee tippu ikka kergemini.