27.6.07

Kuidas saab tiblast röövel reisida?


Tegelikult on mul üsna raske aru saada, et kuidas saab Brüsselis käia Eesti riiki mustamas tibla, kes aprillimäsu ajal jalutas ringi pooliku õllekastiga? Kas tema suhtes mingeid juurdlevaid toiminguid ei tehtagi? Minuteada peaks siis ju võetama allkiri, et ei lahku elukohast?

Miskid eesti pungid, kes võeti vahi alla miskile tiblale noa andmise kahtlusega, on ju praegugi vahi all? Kuigi on juba öeldud, et ega need pungid vist ikka seda rüüstavat tibla maha ei löönud.

Juri Žuravljov ise ju ka ei eita, et ta selle pooliku õllekastiga ringi jalutas:

«Tõesti, nüüd tuleb meelde. Mäletan, et rahvas tassis asju poodidest välja ja järsku ma vist nägin seda poolikut õllekasti maas vedelemas,» selgitas Žuravljov. «Vist keegi rahvamassist lihtsalt palus, et tooksin selle kasti neile, ja nii ma viisingi. Kõik, kogu lugu.»


Tegu polegi siis kurjategijaga, vaid lahke kodanikuga, kes võõrast vara omakasu taotlemata laiali jagab. Tõeline Šarikov!

Pikemalt võib lugeda siit.

Taustaks: Dead Kennedys «I Fought the Law»

1 comment:

Anonymous said...

Käisin nalja pärast 8. mai - nimelise värdjakarja leheküljel lugemas, mida kommarid asjast arvavad. Noh, ma väga ei imestanudki, kui selgus et selle inimsaasta meelest on süüdi loomulikult eestlased. Ma arvan et postituse objektiks oleva tiblast röövli seletus õllekasti "leidmisest" oleks vastu võetud vaimustuskilgete ja käteplaksutamisega, jutud "piinamistest" D-terminaalis aga õudusohhetuste ja summutatud nuuksetega.

Lauri