30.8.06

Arvamus




Taustaks: J.M.K.E. «Savist saar»

8 comments:

Veiko said...

Ühinen arvamusega.

Presidendil võiks olla ka midagi öelda. Mitte ainult nõunike ideesid etelda.

Ulmeguru said...

Vaatasin just äsja ETVst miskit Priit Pärna teemalist saadet ningt seal näidati vahepeal sutsu, kus omal ajal kommar Arnold Rüütel mõistis hukka karikatuuri «Sitta kah...». Juba paarkümmend aastat tagasi ei osanud sm. Rüütel arukat ja selget juttu kuuldavale tuua, vaid ajas umbmääraseid mullikesi.

Ja küsimus pole üldse konkreetses karikatuuris... mulle see ka ei meeldi... aga minu arvamusele ei järgne vähemasti organisatoorset käteväänamist...

Trash said...

See Pärna doki jutt oli peale loetud, sa juhm mõmmik.

Ulmeguru said...

Ja mida see tõestas? Et filmi tegijad tegid arNOld rÜÜTLIT hästi järgi..?

Trash said...

" Ja mida see tõestas? Et filmi tegijad tegid arNOld rÜÜTLIT hästi järgi..?"

Mis küsimused Jüri ? Kõik oli ju lihtsalt easy ja fun. Hea eestimaine film , nagu dokumentaalidele kombeks.
Ostsin täna isegi dvd.

Ulmeguru said...

Mina nägin lihtsalt filmijuppi ja Sina nimetad mind juhmiks mõmmikuks... huvitav, et kas peaks nüüd ka Sinu kommentaarid siin ära kustutama (nagu täna üks madala valulävega hani oma blogis tegi)..?

Trash said...

Juhm mõmmik oli niimoodi mõnusalt sõpsilt öeldud. Vabanda, ei mõelnud midagi halba.

Ulmeguru said...

Ega ma solvunudki... kui ma ise ütleja olen, siis pean ka arvestama, et mulle võidakse öelda... loogiline ju!