27.8.10

Kes sellise vanka tegi?

Ilmselt on viga minus, aga kui ma seda pilti vaatan, siis näen ma sellel alati mingit vankat.

Et siis ebaõnnestunud reklaam, õigemini kunstnikutöö ja selle rakendamine reklaamis. Jah, ma tean, et mis/kes pildil tegelikult on, aga seda tean ma alles siis, kui reklaamkirju näen... pilt üksinda annab täiesti vale signaali.

Eks me kõik ole pärit oma lapsepõlvest ning minu lapsepõlves kandis mütsi nõndamoodi kuklas vaid mõni ivan... ükski normaalne eestlane müts kuklas ringi ei käinud... rääkimata pildi üldisest esteetikast, mis toob mulle üheselt meelde miskid vene muinasjutufilmid...

Taustaks: L'Âme Immortelle «In The Heart Of Europa»

6 comments:

Manjana said...

mulle meenub, et keegi kunagi rääkis, miks vene sõdurid armastasid oma mütsi kuklas kanda. see pidi olema protest, sest reeglid nägid ette, et müts on otse. ma ei tea palju see legend tõele vastab.

Metsavana said...

Kusjuures ma blog.tr.ee's nägin esmalt piltin ning arvasin hooga(ilma alt teksti lugemata), et juttu tuleb mõnest Vene komöödiast. Päris tõsiselt.

Metsavana said...

Ma kandsin koolis karvamütsi vahel kuklas sest otsaesine hakkas koledal kombel higistama.

dr Baarmän said...

Ametliku versiooni järgi sai mütsi kaldenurga järgi arvutada venelase palgapäevagraafikut - kui müts täiesti kuklas, oli palgapäev just ära olnud ja meri põlvini. Ning mida vähem päevi uue palgapäevani, seda kurvem tuju ja seda rohkem müts silmadel.

Oop said...

Mind häirivad ausalt yteldes need kitsesarved. No mida paganat. Ma saan aru, et lavalt ei paista pisemad silma, aga no tegemist peaks olema lapse, mitte lojusega.

Kui ma vähegi raamatut mäletan, siis nukid paistsid natuke välja ja neile sai juukseid peale harjata, mitte ei kutsunud sarved end saunaseinale riputama.

Ulmeguru said...

Jah, mütsi asend peas näitas tõesti kas meeleolu või siis seda, et kui tuus tegelane on... nii on mullegi räägitud... ja täheldasin ka ise sedasorti seoseid...

Kitsesarved on jaburad jah... nagu ka karvamüts... kas oli raske siis miskit tokerjat parukat kasutada..?