28.12.09

Kohustuslik Avatari-postitus

Ei saa mina teistest viletsam olla ja filmist «Avatar» (2009) kirjutamata jätta. Tõsi, film on mul veel vaatamata, aga kunas selline pisiasi kedagi seganud on...



Et kas oli ka hea film? Kindlasti mitte, sest kuidas saab hea film olla selline, mille kohta isegi kiitjad ütlevad, et sisu polnud.

Tegelikult on mul vaid kaks võimalust: et kas külastada mõnda vastavat wõrgukohta või sõita Tallinna. Isegi head sõbrad räägivad miskit ilmutuslikku ja ekstaatilist juttu sellest, et kuidas see film tuleb kindlasti ära vaadata. Elame-näeme, et kas õnnestub Avatari kiriku külastamist vältida, või ei õnnestu...

Taustaks: The Pussybats «Crimson Girl»

8 comments:

Qiilaq said...

Muidugi tule TLNsse - sul ju lisaks superfilmi nautimisele veel üks vana asi ära õiendada :-)

Ulmeguru said...

Sel aastal kindlasti mitte... aga jaanuariks on juba kolm kutset... brrrr, ja meid on ainult kaks...

Trash said...

Tule jah,. mul on sulle need eritellimusega särgid üle anda.

Aqr said...

Ja tule siis "Boheemist" ka läbi. Ma niikuinii istun seal aknaaluse laua taga :D

Ulmeguru said...

OK, oleme rääkinud!

Oop said...

No nagu ma Wiredi jutu põhjal aru saan, on kogu selle asi peamine väärtus mitte stooris, vaid 3D-visuaalis. Olen paari 3D-filmikest näinud ning need keskendusid peamiselt kohtadele, kus miski vaatajale näkku lendab või kukub. Cameroni taies väidetavalt selline ei ole. Ja maailma olevat põhjalikult ning asjatundlikult tehtud. Eks neid filme ole ennegi nähtud, kus rõhk on mitte jutustusel või tekstil, vaid pildil. Ega ta pea seepärast halb olema, mõni säherdune õpetab järgmisi asju suisa uutmoodi tegema.

Kuldmari said...

Noh, me käisime ikkagi lastega vaatamas. Stoori on sihuke kena muinasjutt natukese pisarakiskumise ja vägeva vägivallavastase ning environmentaalmoraaliga.

Visuaal on kena, isegi väga kena. Selle pärast tasus vaadata küll. Oop räägib õigesti, et 3D on siiani olnud selline efekt, et vaataja võpatab ahhetades, kui talle midagi otse näkku lendab või vahib. Selle filmiga seda viga tehtud ei ole ning pilt tundus vägagi loomulik ja nauditav.
Kunstnikud on suurepärase töö teinud ja animaatoritest ma ei räägigi.

Pakun, et film on loonud paraja tehnoloogilise põhja tuleviku sisukamatele linateostele. No lihtsalt imekaunis standard, mida edaspidi on lausa võimatu eirata.

Anonymous said...

Kui kunagi selle filmi ära vaatad, siis pane oma teise blogisse ka muljed kirja - mind huvitaks väga, mida sa sellest filmist arvad. Sinu seniste postituste põhjal olen kindel, et sa ei kirjuta vaid sätendavast kestast vaid ka sisust - olgu see siis lausa tühi või siiruviiruline.