16.12.06

Tehnoloogiline Põnn


Seda, et Põnn ehk Liska on arvutihuviline... seda märkasime ammu. Kui mina või Krafinna arvuti taha istuma sai, siis kippus ka Põnn sülle või lauale. Sellest ma parem ei räägi, kuivõrd huviliseks muutus Põnn siis, kui algas miski sebimine juhtmetega või kui arvutil suisa kaas maha kruvitud sai. Kõrvalolev pilt peaks seda samuti veenvalt tõestama...

Aja jooksul on aga selgunud, et Põnnile üldse tehnika meeldib. Eile öösel oli mul vaja üks jutt välja printida ning niipea kui printeri sisse lülitasin... niipea oli kohe Põnn ka kõrvaltoast jooksuga kohal. Loomake oli sedavõrd unine, et ei hüpanud esimese katsega isegi printerikapi peale välja. Teisel katsel oli Põnn muidugi paigas ning vaatas huviga, et kuidas leht lehe järel printerist välja tuleb.

Täna tormas aga Põnn unepealt kohe elutuppa vaatama, et mis masin see sellist häält teeb. Ma nimelt kerisin videokassetti tagasi. Tükk aega vaatas ja kuulas videomaki ees.

Üks masin Põnnile siiski ei meeldi. Kokteilimikseri vinguv hääl ajab Põnni kohe köögist minema...

Taustaks: Fortification 55 «Desire»

5 comments:

H said...

Meie Kiits ka umbes samamoodi, aga ta on rohkem selline ülevaataja tüüp. Eile just pidin miskit korki parandama ja siis tuli uuris, et kas ma ikka oskan tagasi panna. Kappe seinale kruvdes vaatas ka, et kas saavad ikka loodi. Shadow naerab vist siiamaani kuidas ma Tartus käies kassile näitasin: "Näe Kiits, vaata – kraana."

Oop said...

Mul oli kunagi väike valge kiisu, kes oli kindel, et hakkab suureks saades torumeheks.

Anonymous said...

Minul oli väiksena kass, kes armastas vett. Ta istus vannis ja vahtis lummatuna, kuidas vesi kraanist alla tilkus.

Ulmeguru said...

Meie eemine kass (RIP) oli ka selline, kes istus kraanikausis ja võis tundide kaupa tilkuvat kraani vaadata... vähemasti noorena oli...

k6rvaklapp said...

Minu kass on ka suur tehnikahuviline. Ainukesed kaks masinat, mis talle kuidagi ei meeldi on mahlapress ja tolmuimeja. Mõlemad on ka väga kõva häälega, kui nad töötavad. Kraanist niipalju, et mu kass kausist väga vett ei joogi. Tema eelistab jooksvast kraanist seda lakkuda. Magamiseks on parim paik vana suur monitor või võimendi. Mõlemad on mõnusalt soojad, ilmselt seetõttu,