11.6.10

Eelkõige siiski isiklik olukirjeldus

Lubasin küll maikuu lõpus, et panen lähipäevil wõrku üles kõik raamatuarvustused, mis ma viimasel paaril-kolmel kuul olen avaldanud ajalehe «Meie Maa» lisas «Nädalalõpp». Aga eks nende hobidega ole ikka nõnda, et inimene plaanib, kuid Juhus juhib.

Kätlin Hommik-Mrabte raamatu «Minu Maroko» arvustus on igatahes neist viimane ning enne sügist kindlasti neid Saaremaaga seotud arvustusi juurde ka ei tule, sest suvel see nädalalõpulisa sellisel kujul ei ilmu.

Jah, see minu sümpaatia moslemite asjus põhineb eelkõige emotsioonidel ning võibolla ka vähestel teadmistel moslemite ja araabiamaailma asjus. Mulle lihtsalt meeldivad rahvad ja riigid, kel on püsiväärtused paigas. Niisamamoodi meeldivad mulle ka juudid ja nende riik. Meeldimine ei summuta muidugi mu eestlaslikult rammusat kriitikameelt.



Aga eks igaüks otsusta ise ning loeb minu kirjutist Raamatumaailma blogis.

Taustaks: The Pussybats «In April»

No comments: